Адміністрацыйныя працэдуры

1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 месяц з дня падачы заявы
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) складаліся на такім уліку дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога правы
    • звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці
свернуть

1.1.5-2. аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям'і)

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 месяц з дня падачы заявы
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян
свернуть

1.1.5-3. пра ўключэнне ў асобныя спісы уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 15 дзён з дня падачы заявы
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей
    • дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права
    • звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры наяўнасцi права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад даходу і маёмасці
свернуть

1.1.6. аб падзеле (аб'яднанні) чарзе, аб пераафармленні чарзе з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 месяц з дня падачы заявы
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (або) стаяць на такім уліку
    • дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права
    • звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - у выпадку пастаноўкі на ўлік грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці
свернуть

1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 15 дзён з дня падачы заявы
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян
свернуть

1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 месяц з дня падачы заявы
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце
    • дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, - у выпадку наяўнасці такога права
свернуть

1.3.1. Выдача даведкі аб стане на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: у дзень звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
свернуть

1.5-1. аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям'і)

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 месяц з дня падачы заявы
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэннi жыллёвых умоў i (або) складаліся на такім уліку
    • дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права
    • звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры наяўнасцi права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад даходу і маёмасці
свернуть

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.30-17.15, пятніца 08.00-16.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • не патрабуюцца
свернуть

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.30-17.15, пятніца 08.00-16.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • не патрабуюцца
свернуть

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе работы, службы

  • Прозвішча, імя спецыяліста: вядучы юрысконсульт Шахоцько Ю.Т., каб. 434, +375 17 395 38 94
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.30-17.15, пятніца 08.00-16.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • не патрабуюцца
свернуть

2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнае грашовае забеспячэнне)

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • не патрабуюцца
свернуть

2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дней со дня обращения, а в случае запроса либо представления документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций и (или) получения дополнительной информации, необходимой для назначения пособия, - 1 месяц
  • Час дзеяння дакумента: на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • лісток непрацаздольнасці
    • даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калi перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў
свернуть

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
  • Час дзеяння дакумента: адначасова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • даведка аб нараджэнні дзіцяці - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь
    • пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь
    • пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшыя за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей)
    • копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарыць) (далей - усынавiлi) дзяцей
    • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцелю) (далей - усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
    • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
    • копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi
    • пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
свернуть

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
  • Час дзеяння дакумента: адначасова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі
    • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
    • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
    • пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
свернуть

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
  • Час дзеяння дакумента: па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначанае дапаможнік, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
    • копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
    • копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi
    • пасведчанне інваліда альбо зняволенне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб усталяванні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў
    • пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з'яўляюцца iнвалiдамi
      даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу
    • даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу
      пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
    • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
    • копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу
    • даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў ўяўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)
    • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць
    • звесткi аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля)
      даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі.
свернуть

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання доп. інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц.
  • Час дзеяння дакумента: на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • лісток непрацаздольнасці
свернуть

2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання доп. інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц.
  • Час дзеяння дакумента: на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • лісток непрацаздольнасці
свернуть

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання доп. інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц
  • Час дзеяння дакумента: на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • лісток непрацаздольнасці
свернуть

2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • паспорт или иной документ, удостоверяющий личность
свернуть

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

  • Прозвішча, імя спецыяліста:
    1) бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
    2) Старшы інспектар па кадрах Качан А.А., каб. 433, +375 17 374 38 96
  • Графік прыёму:
    1) панядзелак-чацвер 08.00-16.45; Пятніца 08.00-15.30; абед 13.00-13.30
    2) панядзелак-чацвер 08.30-17.15; Пятніца 08.00-16.30; абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • не патрабуюцца
свернуть

2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
свернуть

2.24. Выдача даведкі аб адсутнасці забеспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

  • Прозвішча, імя спецыяліста: старшыня прафсаюзнай арганізацыі Ігнатовіч Е.В., каб. 410, +375 17 348 29 58
  • Графік прыёму: серада 16.00-18.00, пятніца 10.00-12.00
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • не патрабуецца
свернуть

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў

  • Прозвішча, імя спецыяліста: Старшы інспектар па кадрах Качан А.А., каб. 433, +375 17 374 38 96
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.30-17.15, пятніца 08.00-16.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • не патрабуюцца
свернуть

2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: бестэрмінова
  • Час дзеяння дакумента: 3 дні з дня звароту
  • Кошт: бесплатно
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
свернуть

2.35. Выплата дапамогі на пахаванне

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
  • Час дзеяння дакумента: адначасова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага)
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка
    • даведка пра смерць - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь
    • пасведчанне аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь
    • пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)
    • даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў
свернуть

2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
  • Час дзеяння дакумента: па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • заяву
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два сведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
    • копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
    • копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi
    • пасведчанне інваліда альбо зняволенне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў
    • пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне
    • пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
    • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
    • даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах
    • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
    • даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам
    • даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці
    • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі.
свернуть

7.2.1. Выдача заключэння: урачэбна-кансультацыйнай камісіі

  • Прозвішча, імя спецыяліста: намеснік галоўнага ўрача па МЭиР Кузнец О.М., каб. № 429, +375 17 374 38 65
  • Графік прыёму: панядзелак 16.00-18.00, аўторак 11.00-13.00, серада 11.00-13.00, чацвер 16.00-18.00, пятніца 11.00-13.00
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 дзень пасля правядзення пасяджэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі
  • Час дзеяння дакумента: ад 2 тыдняў да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
свернуть

7.4. Выдача урачэбнага пасведчання аб смерці

  • Прозвішча, імя спецыяліста: урач-тэрапеўт ўчастковы, у выхадныя і святочныя дні - дзяжурны урач-тэрапеўт
  • Графік прыёму: расклад прыёму ўрачоў
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: у дзень звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу памерлага
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу таго, хто звярнуўся
свернуть

7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасцi)

  • Прозвішча, імя спецыяліста: урач, вядучы прыём
  • Графік прыёму: расклад прыёму ўрачоў
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: у дзень ўстанаўлення часовай непрацаздольнасці
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • медыцынскія дакументы (выпіскі з іх), выдадзеныя ў замежнай дзяржаве,
    • медыцынская даведка аб стане здароўя,
    • пасведчанне аб смерці,
    • праязныя дакументы,
    • пуцёўка на санаторна-курортнае лячэнне,
    • копія пасведчання аб накіраванні на працу - у выпадку выдачы лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасцi) па падставах, якія не могуць быць устаноўлены ў ходзе медыцынскага агляду, медыцынскага агляду і маюць патрэбу ў дакументальным пацверджанні.
свернуть

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

  • Прозвішча, імя спецыяліста:
    1) Урач-тэрапеўт (загадчык аддзялення) аддзялення прафілактыкі Мароз О.А., каб. № 316, +375 17 343 19 31;
    2) Урач-тэрапеўт ўчастковы (загадчык аддзялення) аддзяленні агульнаўрачэбнай практыкі №1 Дрейлінг М.Ю., каб. 343, +375 17 343 39 35;
    3) Урач-тэрапеўт ўчастковы (загадчык аддзялення) аддзялення агульнаўрачэбнай практыкі № 2 Саніковіч Т.М., каб. 355, +375 17 374 39 42
  • Графік прыёму: расклад прыёму ўрачоў
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду
  • Час дзеяння дакумента:
    - да 1 года
    - а 3 гадоў - для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць (непрыдатнасць) працуе па стане яго здароўя да работ з шкоднымі і (або) небяспечнымі ўмовамі працы і (або) на працах, дзе ёсць неабходнасць у прафесійным адборы
    - да 5 гадоў - для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маламерных судамі; адсутнасць (наяўнасць) захворванняў і фізічных недахопаў, уключаных у пералік захворванняў і фізічных недахопаў грамадзян, пры наяўнасці якіх проціпаказана валоданне зброяй; адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія перашкаджаюць працы з дзяржаўнымі сакрэтамі да 1 года
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • выпіска з медыцынскіх дакументаў (акрамя звестак аб адсутнасці псіхіятрычнага і наркалагічнага ўліку)
      ваенны білет - для ваеннаабавязаных пры атрыманні медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае адсутнасць захворванняў, уключаных у пералік захворванняў, пры наяўнасці якіх проціпаказана валоданне зброяй.
свернуть

7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў

  • Прозвішча, імя спецыяліста:
    1) Урач-тэрапеўт ўчастковы (загадчык аддзялення) аддзялення агульнаўрачэбнай практыкі №1 Дрейлінг М.Ю., & nbsp; каб. 343,+375 17 343 39 35;
    2) Врач-терапевт участковый (заведующий отделением) отделения общеврачебной практики № 2 Саникович Т.М., каб. 355,  +375 17 374 39 42
  • Графік прыёму: расклад прыёму ўрачоў
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 5 дзён з дня звароту
  • Час дзеяння дакумента:
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
свернуть

7.11. Выдача карты уліку льготнага водпуску лекавых сродкаў і перавязачных матэрыялаў

  • Прозвішча, імя спецыяліста:
    1)Урач-тэрапеўт ўчастковы (загадчык аддзялення) аддзялення агульнаўрачэбнай практыкі №1 Дрейлінг М.Ю.,  каб. 343, +375 17 343 39 35;
    2) Врач-терапевт участковый (заведующий отделением) отделения общеврачебной практики № 2 Саникович Т.М., каб. 355,  +375 17 374 39 42
  • Графік прыёму: расклад прыёму ўрачоў
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: у дзень звароту
  • Час дзеяння дакумента: 5 год
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
    • дакумент, які пацвярджае права на льготы
свернуть

7.12. Выдача дублікатаў дакументаў, указаных у пунктах 7.1 - 7.8, 7.10 і 7.11 гэтага пераліку

  • Прозвішча, імя спецыяліста: Згодна з адпаведным пунктах гэтага пераліку
  • Графік прыёму: расклад прыёму ўрачоў
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 дзень з дня звароту - для атрымання дублікатаў дакументаў, прадугледжаных у пунктах 7.3 - 7.6, 7.10 і 7.11 гэтага пераліку
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
свернуть

18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

  • Прозвішча, імя спецыяліста: бухгалтэрыя +375 17 372 38 76
  • Графік прыёму: панядзелак-чацвер 08.00-16.45, пятніца 08.00-15.30, абед 13.00-13.30
  • Тэрмін ажыццяўлення працэдуры: у дзень звароту
  • Час дзеяння дакумента: бестэрмінова
  • Кошт: бясплатна
  • Дакументы, якія прадстаўляюцца грамадзянінам:
    • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
свернуть